BRÄNDÄYS

Rakenna markkinointia tukevalle pohjalle

Pysyäkseen kiinnostavana yrityksenä vallitsevassa kilpailutilanteessa, brändin pitää kehittyä ihmisten ajattelussa ja toiminnassa tapahtuvien muutosten mukana. Siksi meistä tuloksellisessa brändimarkkinoinnissa on tärkeää kokonaisvaltainen ja jatkuva vuorovaikutus kohderyhmäsi kanssa.

Brändi-ilme ja -viestit ovat laadukkaasti luotuna markkinoinnin kivijalka, jonka päälle kaikki muu rakentuu. Tukevalle pohjalle syntyy markkinointia ja viestintää, jolla on tehoa.

Suunnittelemme kirkkaita ja rohkeita toimintaa ohjaavaan ideaan perustuvia brändikonsepteja ja kanavariippumattomia mainoskampanjoita, jotka auttavat brändiäsi kasvamaan ja tulemaan tunnetuksi niistä asioista, joista ihmiset välittävät.

Ota yhteyttä niin käydään tilanteesi tarkemmin läpi.

Yrityksen brändisuunnittelu

Huolellisesti suunnitellulla brändillä sekä sen selkeällä viestinnällä johdetaan toimivaa ja tuloksellista markkinointiviestintää. Kaiken suunnittelun ja päätösten pitää perustua kohderyhmän syvällisen ymmärtämiseen.

Analytiikka

Autamme sinua tunnistamaan ja hyödyntämään kasvun mahdollisuudet ja vaikuttamaan tehokkaasti asiakkaidesi päätöksentekoon. Oikeiden asioiden mittaaminen, datan tehokas analysointi ja siihen pohjautuva markkinoinnin optimointi johtavat parempiin tuloksiin.

Markkinointistrategia

Fiksua markkinointia ei vain tehdä ja toivota, että joku kiinnostuu ja ottaa yhteyttä. Tavoitteellista markkinointia suunnitellaan, ohjataan ja seurataan – ja siinä apuna ovat markkinointistrategia ja -suunnitelma. Hyvä strategia tekee markkinoinnin tuotannosta linjakasta, sujuvaa ja mahdollistaa nopeatkin suunnanmuutokset.

Visuaalinen ilme

Visuaalinen ilme on se osa yrityksen identiteettiä, jonka ihmiset tunnistavat ja joka tekee yrityksestä kiinnostavan. Huolellisesti muotoiltu visuaalinen ilme erottaa kilpailijoista ja tuo lisää vaikuttavuutta yrityksen toimintaan.

Monikanavaiset mainoskampanjat

Kampanjatavoitteista riippuen suunnittelemme kampanjamateriaaleja digitaalisiin kanaviin sekä printtiin, ulos, radioon tai vaikkapa mobiiliin ja sosiaaliseen mediaan.

Konseptointi

Digitalisoituvassa maailmassa palvelun käyttäjälähtöisyys on yksi menestyvän liiketoiminnan kulmakivistä. Konseptoinnin avulla voidaan kehittää nykyisiä ja uusia palveluita ihmislähtöisesti ja parantaa asiakaskokemusta, asiakastyytyväisyyttä sekä työntekijäkokemusta.